viernes, 9 de diciembre de 2011

KULTURAK EGITEN GAITU...gogoeta

Listo!!! Irakasleak bidalitako 20 sarrerak igo ditut dagoeneko blogera. IKTko irakasgaian bidali ziguten ikasturte hasieran bloga, nahi genuen gaiari buruzko bloga, egitea. Nik kulturari buruzko bloga egin nuen, eta lauhileko osoan zehar garaian garaiko berriak igo izan ditut. Kulturarekin loturaikoak guztiak, baina gai asko eta ezberdinak hartu dituenak: zinema, bertsolaritza, hizkuntza, autogestioa, kantagintza, poesia, musika... Euskal kultura izan da oinarria eta horren gainean izan dira berri guztiak.
Kultura egiten dugu eta kulturak egiten gaitu, horregatik aukeratu nuen gaia, eta gauza asko ikasteaz gain gozatu egin dut kulturarekin.
Bloga erabiltzen ere ikasi dut eta hasieran arrotza zitzaidana askenerako kontrolatzen nuela ikusi dut.

Códigos QR / Qr Codes

No hay comentarios:

Publicar un comentario